Strokovna žirija SPORTO nagrade je zasedala v petek ter med 53 prejetimi projekti v štirih različnih kategorijah izbrala in ocenila dela, ki so se uvrstila v finalni izbor. Preostalih 50% ocene predstavljajo še glasovi širše strokovne javnosti (njihovo spletno glasovanje se pričenja danes).
Strokovna žirija (Maja Makovec Brenčič, Roman Berčon in Boštjan Jenko) je imela veliko dela, saj je bil letošnje število prijavljenih projektov zelo veliko, poleg tega pa so bila številna prijavljena dela celovita in kompleksna. Tako je žirija med 53 prijavljenimi projekti – zgolj za ilustracijo: lani jih je bilo 29 – v štirih različnih kategorijah (sponzorski, celostno športno-marketinški, digitalni in oglasni) ocenila in določila finaliste, ki jih čaka še drugo ocenjevalno »sito« oziroma spletno glasovanje širše strokovne javnosti (pričenja se danes, potekalo bo do petka, 26. novembra). To sestavljajo udeleženci dosedanjih SPORTO konferenc, predavatelji in gostje, izbrani marketinški strokovnjaki ter povabljeni člani Društva za marketing Slovenije itd., ki – tako kot glasovi žirije – sestavljajo 50 odstotkov končne ocene.
Zavoljo številnih zanimivih projektov je žirija podala v treh od štirih kategorij določila po pet finalistov, v eni (digitalni) pa tri. V vseh kategorijah sta v finalu Mobitel oziroma Publicis. Žirija je denimo projekt »Velik si, kolikor imaš veliko srce« uvrstila v finale tako v sponzorski kot oglasni kategoriji.
Sicer pa je med 16 prijavljenimi projekti v osrednji, sponzorski kategoriji peterico finalistov sestavljajo Hypo Alpe Adria Bank (Uresničite svoje sanje!), Publicis (Mobitel – Velik si, kolikor imaš veliko srce), Fit Media (Metal Cinkara za zmagovalno moštvo), Amis (Dejan Zavec) in Unicredit (Z rdečo se igra šele začne).
V kategoriji celovitih športno-marketinških aktivnosti je med 12 projekti žirija prav tako določila pet finalistov: Olimpijski komite Slovenije (Slovenska olimpijska zgodba), Kajakaško zvezo Slovenije (SLOKA 2010), Košarkarsko zvezo Slovenije (Slovenski navijači, edinstveni v svetu), Forvvard (HDD Tilia Olimpija) in Si Sport (DM tek za ženske).
V kategoriji oglasov (15 prijav) so bodo za SPORTO nagrado 2010 potegovali: Mobitel/Publicis (Velik si, kolikor imaš veliko srce), Zavarovalnica Triglav (Pripravljeni na prihodnost), Pivovarna Union (Povezani s strastjo), Kraft & Werk (Slovenija, skupaj na vrh!) in Pristop (Nogomet se igra s srcem). Med desetimi prijavami v kategoriji digitalne komunikacije pa so finalisti Nogometna zveza Slovenije (nzs.si na SP 2010) in z dvema projektoma Publicis (Srčna enajsterica in Virtualne soline).
Kot rečeno, omenjene finaliste bo ocenila tudi širša strokovna javnost, zmagovalci pa bodo razglašeni na SPORTO svečani večerji v ponedeljek, 29. novembra 2010.
Finalisti SPORTO nagrad 2010:
Najboljše športno sponzorstvo:
Amis: Dejan Zavec
Fit Media / Maksim: Metal Cinkara za zmagovalno moštvo (Srbska košarkarska reprezentanca)
Hypo Group Alpe Adria: Uresničite svoje sanje (Nogometna zveza Slovenije)
Mobitel / Publicis: Velik si, kolikor imaše veliko srce (Nogometna zveza Slovenije)
UniCredit Banka Slovenije: Z rdečo se igra šele začne (UEFA Liga prvakov)
Najboljše celovite športno-marketinške aktivnosti
Forvvard: HDD Tilia Olimpija
Kajakaška zveza Slovenije: Svetovno prvenstvo v kajak kanu slalomu 2010
Košarkarska zveza Slovenije: Slovenski navijači, edinstveni v svetu
Olimpijski komite Slovenije: Slovenska olimpijska zgodba
SI Sport: 5. dm tek za ženske
Najboljši oglas – TV, tiskani, radijski, spletni:
Kraft & Werk: Slovenija, skupaj na vrh
Mobitel / Publicis: Velik si, kolikor imaš veliko srce
Pivovarna Union: Povezani s strastjo
Pristop: Nogomet se igra s srcem
Zavarovalnica Triglav: Pripravljeni na prihodnost
Najboljša digitalna komunikacija:
Mobitel / Publicis: Srčna enajsterica
Mobitel / Publicis: Virtualne soline
Nogometna zveza Slovenije: nzs.si na SP 2010
Strokovna žirija SPORTO nagrade je zasedala v petek ter med 53 prejetimi projekti v štirih različnih kategorijah izbrala in ocenila dela, ki so se uvrstila v finalni izbor. Preostalih 50% ocene predstavljajo še glasovi širše strokovne javnosti. Strokovna žirija (Maja Makovec Brenčič, Roman Berčon in Boštjan Jenko) je imela veliko dela, saj je bil letošnje število prijavljenih projektov zelo veliko, poleg tega pa so bila številna prijavljena dela celovita in kompleksna. Tako je žirija med 53 prijavljenimi projekti – zgolj za ilustracijo: lani jih je bilo 29 – v štirih različnih kategorijah (sponzorski, celostno športno-marketinški, digitalni in oglasni) ocenila in določila finaliste, ki jih čaka še drugo ocenjevalno »sito« oziroma spletno glasovanje širše strokovne javnosti (pričenja se danes, potekalo bo do petka, 26. novembra).
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.