Valentino Rossi

Intervju iz Arhiva..

Valerossi, kot mu pravijo oboževalci, je po besedah mnogih največji talent motociklizma. Je član Gauloises Fortuna Yamaha tima. Petindvajsetletni Italijan ima v svoji zbirki naslove prvaka v 125 cc iz leta 1997, 250 cc iz leta 1999, ter tri Moto GP naslove iz let 2001, 2002 in 2003. Kljub menjavi honde za yamaho YZR-M1 ostaja prvi motorist kraljevskega razreda Moto GP. Razliko med obema proizvajalcema motorjev naj bi izničil s svojim talentom. »Vedel sem, da je prestop kar zadeva rezultatov tvegan, vendar mi je v zadovoljstvo delati z Yamaho« je dejal Rossi po končanih prvih testnih vožnjah z novim motorjem v Circuit de Catalunya.

V pičlih dveh mesecih je Rossi s pomočjo genialnega inženirja Jeremyja Burgessa, ki je v zadnjih 20 letih stal ob strani motociklističnim legendam kot so Ron Haslam, Freddie Spencer, Wayne Gardner in Mick Doohan. Skupaj z Valentinom je prestopil iz Honde k Yamahi, kjer mu je uspelo sestaviti konkurenčen motocikel. Iz njega je Italijan prav v Welkomu iztisnil maksimum. Razliko med obema proizvajalcema motorjev naj bi izničil s svojim talentom. Po treh tekmah v sezoni 2004 je trenutno na tretjem mestu, za rojakom Biaggijem in Špancem Gibernau Setejem. Za naslov 2004 je še vse odprto. Pred sezono je sicer je povedal: »Mislim, da mi letos ne bo uspelo osvojiti lovorike, vsekakor pa ciljam na medaljo.Zavedam se, da je pred mano še veliko trdega dela.«

Ali se pri Yamahi počutiš domače?
Da, popolnoma. Mislim, da sem tako čutil že na našem drugem dnevu skupaj. S celotno ekipo se zelo trudimo pri izboljševanju mojega motocikla. V tem trenutku je vsak test zelo pomemben, saj smo pričeli iz nič.Motocikel stalno izboljšujemo, kajti vse nas vodi isti cilj. Opraviti moramo še veliko kilometrov, da bi motorpopolnoma razumeli ter ga izboljšali. To timsko delo mi je dalo ta občutek domačnosti.

Ali te je Yamaha pritegnila zaradi tvoje konstantne želje po novih avanturah?
Stalno potrebujem nove izzive, nove dogodivščine. Ko sem prvič stopil v kontakt z Yamaho, sem takoj dobil zelo dober občutek, saj so si me resnično močno želeli v svoji ekipi. Dejansko je moje delo pri Hondi končano, sedaj pa me čaka nov začetek, nove sanje in neustavljiva želja po odličnih uvrstitvah. To je tisto, kar me najbolj motivira.

Na katerih progah si letos obetaš najboljše rezultate?
Mislim, da proga Phillip Island zelo ustreza mojemu stilu vožnje, saj ne omogoča hudih pospeškov. Tam sem letos že dvakrat testiral motor in sem bil zelo zadovoljen. Poleg tega sem tu dosegel že kar nekaj odličnih rezultatov.

Ali veš, kaj bi počel v življenju, če ne bi bil to kar si, odličen motociklist?
Imel bi povsem normalno življenje. Rad bi se zabaval s prijatelji, se ukvarjal z različnimi športi kot so motokros ali supermotorad, skratka z vsem kar ima kolesa, ter tudi z nogometom. V bistvu si želim povsem običajnega življenja.

Valerossi, kot mu pravijo oboževalci, je po besedah mnogih največji talent motociklizma. Je član Gauloises Fortuna Yamaha tima. Petindvajsetletni Italijan ima v svoji zbirki naslove prvaka v 125 cc iz leta 1997, 250 cc iz leta 1999, ter tri Moto GP naslove iz let 2001, 2002 in 2003. Kljub menjavi honde za yamaho YZR-M1 ostaja prvi motorist kraljevskega razreda Moto GP. Razliko med obema proizvajalcema motorjev naj bi izničil s svojim talentom. »Vedel sem, da je prestop kar zadeva rezultatov tvegan, vendar mi je v zadovoljstvo delati z Yamaho« je dejal Rossi po končanih prvih testnih vožnjah z novim motorjem v Circuit de Catalunya.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply