Slovenski oglaševalski festival 2011
Jubilejni, 20. Slovenski oglaševalski festival, se nezadržno približuje. V Portorožu se bomo med 30. marcem in 1. aprilom srečevali oglaševalci, tržniki, kreativci, raziskovalci, medijski strokovnjaki, predsedniki uprav, direktorji marketinga, vodje projektov … »Samo od nas je odvisno, ali bomo srečanje naše stroke usmerili v razvoj, pozitiven odnos do sveta in ljudi, v obstoj. Zato naj bo prihajajoči festival ne samo manifest naše zrelosti, temveč tudi manifest naše prihodnosti,« poudarja Špela Levičnik Oblak, predsednica 20. SOF. Rdeča nit festivala bo prihodnost slovenskih blagovnih znamk.
Na festivalskem odru se bodo v treh dneh zvrstili ugledni domači in tuji strokovnjaki. Med njimi so Ladeja Godina Košir, Franci Zavrl, Peter Field, Michael Gabriel, Marjana Lavrič Šulman, Jaka Repanšek, Toni Balažič, Andrej Pompe, Marjan Pogačnik, Eva Aljančič, Janez Rakušček, Mitja Petrovič, Aljoša Bagola pa bo gostil tudi Emila Tedeschija, predsednika in glavnega izvršnega direktorja Atlantic Grupe.
Obeti so odlični. Agencije, produkcijske hiše in oglaševalci so v tekmovalni del festivala skupno prijavili 616 del, kar je kar petino več kot na lanskoletni festival, in daleč največ v zadnjih petih letih.
PROGRAM
Sreda. 30.03.2011
10:00 – 14:30 : DVORANA EVROPA
Projekcija prijavljenih del
16:00 – 17:00 : DVORANA EVROPA
Oglaševalska letina. Konsistenca ali razblinjanje oziroma
»…in vsi ti oglasi bodo izgubljeni… kot solze v dežju.«
(prosto po Royu Battyju, Blade Runner, 1982)
Mitja Petrovič, Publicis in Janez Rakušček, LunaTBWA
17:15 – 18:15 : DVORANA EVROPA
Nova razmerja: Emancipacija naročnikov – povod za razkroj ali razcvet partnerstev?
Vodi: Ladeja Košir Godina, Delo
Sogovorniki:
dr. Gabi Čačinovič Vogrinčič, Fakulteta za socialno delo
dr. Urban Kordeš, Mednarodni študij kognitivne znanosti – Univerza v Ljubljani
Jernej Repovš, Studio marketing – JWT
Enzo Smrekar, Droga Kolinska – Atlantic Grupa
18:30 – 19:30 : DVORANA EVROPA
Z Bremzo brez bremze: Gremo mi v medije.
Franci Zavrl, Pristop
20:00 – 21:00 : DVORANA EVROPA
Razum brez čustev je kot televizija brez radia
Matej Praprotnik in Jasmina Jamnik, RTV Slovenija
21:30 : PAPRIKA CLUB
Zabava: Naj zadiši po ljubezni
Strastni nastopi: April, Tangels&Kataya, in Maja Keuc
Glasbo izbira, predvaja in meša: DJ Grega
Toaleta: strastno
—————————-
Četrtek, 01.04.2011
9:30 – 10:00 : DVORANA EVROPA
Opis vrst, uporabniški priročnik o mladih moških, Discovery razume moške bolje.
Tanya Adlam, Central Eastern Europe, Middle East and Africa, Discovery Communications
10:00 – 11:30 : DVORANA EVROPA
Cilj je totalna komunikacijska učinkovitost. Kako do tja? Maximising Effectiveness.
Peter Field
11:45 – 12:45 : DVORANA EVROPA
Marketing: Nabava
Krepimo nadzor nad stroški – ali nad ljudmi?
Vodi: Eva Aljančič, Si.mobil
Sogovorniki:
Mojca Avšič, Skupina Mercator
Zoran Trojar, Sonce.net
Jure Velikonja, SKB
13:30 – 14:15 : DVORANA EVROPA
Avtorsko pravo: Avtorska kraja
Tožiti ali biti tožen? Dobro spati!
Jaka Repanšek, RePublis
14:15 – 15:45 : DVORANA EVROPA
Kako poteka proces vrednotenja blagovnih znamk?
The »How« behind the Brand Value*
Michel Gabriel, InterBrand
16:00 – 17:00 : DVORANA EVROPA
Cena: Vrednost: 2 toni surovine in 1 kom. strategije. Plus rabat.
Koliko je cenjeno delo za ustvarjanje, upravljanje in vzdrževanje blagovnih znamk?
Vodi: Marjana Lavrič Šulman, Futura DDB
Sogovorniki:
Primož Pusar, Pristop
Milena Štular, Mercator
Janja Božič Marolt, Mediana
Branko Greganovič, Strateks
17:15 – 19:00 : DVORANA AURORA
Projekcija ožjega izbora
21:00 : DVORANA EVROPA
Podelitev srebrnih priznanj, priznanj OFF SOF in nagrade za mlade kreativce
Zbrali se bomo ob 20.30 uri. Ne zamudite, čaka vas slastno presenečenje.
Toaleta: čustveno
22:30 : KLUB TIVOLI
Vse najboljše! Mobitel ima 20 let
Za gramofoni: JAMirko in Pier, RDYO DJs
Vizualizacija: VJ Rasta on the mouse
Hiti in beati zadnjih 20 let.
Toaleta: rojstnodnevna
—————————-
Petek, 02.04.2011
9:30 – 10:15 : DVORANA EVROPA
Vrednost znamke je dvojni izziv – finančni in trženjski
Andrej Pompe, Formitas BBDO Pleon in Marjan Pogačnik, PIC Engineering
10:15 – 10:45 : DVORANA EVROPA
Dobra praksa št. 7
Andraž Zorko, Valicon
11:00 – 11:45 : DVORANA EVROPA
»Včasih smučam hit, včasih pa počas« – povezava rasti blagovne znamke z vrhunskim športom in primer dobre prakse
Aleš Hubad in Matjaž Rozman, Amicus
11:45 – 12:45 : DVORANA EVROPA
Pogovor z žirijo in publiko o letošnji beri, kriterijih …
Uroš Goričan
13:15 – 14:15 : DVORANA EVROPA
Vizija : Stihija, Kako uprava podjetja vpliva na vrednost blagovne znamke?
Vodi: Toni Balažič, Žito
Sogovorniki:
Anton Papez, Interenergo
Ernest Aljančič, Hokejska zveza Slovenije
Boštjan Kozole, Evrosad
14:15 – 15:15 : DVORANA EVROPA
Pristop Talk Show: Network or no work?
Vodi: Aljoša Bagola, Pristop
Sogovornik: Emil Tedeschi, Atlantic Grupa
w
Dnevnikova regata
20:30 : DVORANA EVROPA
Zaključna prireditev s podelitvijo priznanj Oglaševalska osebnost in Oglaševalec leta, Europlakat city light Grand Prix ter nagrad SOF: zlatih priznanj, velikih nagrad, priznanj najboljšima produkcijskima hišama filmskih in radijskih oglasov ter priznanj Dobre vile, Znamka leta in Agencija leta
Toaleta: jubilejno
22:00 : PIANO BAR GH BERNARDIN
Nastop presenečenja: Sof’n’roses (prvi advertising band na svetu)
Za gramofoni: DJ Bakto in DJ Borka, Codeep
Včerajšnja muzika za jutri.
Vizualizacija: VJ FŠK
Toaleta: retro
Jubilejni, 20. Slovenski oglaševalski festival, se nezadržno približuje. V Portorožu se bomo med 30. marcem in 1. aprilom srečevali oglaševalci, tržniki, kreativci, raziskovalci, medijski strokovnjaki, predsedniki uprav, direktorji marketinga, vodje projektov … »Samo od nas je odvisno, ali bomo srečanje naše stroke usmerili v razvoj, pozitiven odnos do sveta in ljudi, v obstoj. Zato naj bo prihajajoči festival ne samo manifest naše zrelosti, temveč tudi manifest naše prihodnosti,« poudarja Špela Levičnik Oblak, predsednica 20. SOF. Rdeča nit festivala bo prihodnost slovenskih blagovnih znamk.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.