Spletne urice: Blagovne znamke v družbenih medijih

ob 19:00, Kiberpipa

Spletne urice bodo raziskovale igro zakonitosti, ki velja za blagovno znamko v družbenih medijih. Nekaj vprašanj, na katera bodo gosti poskušali odgovoriti: Zakaj za blagovno znamko ne ustvariti osebnega profila na Facebooku? Kaj storiti, če fani ustvarijo stran na Facebooku ali profil na Twittru prej, ko to naredi blagovna znamka?

Kako se po načinu komunikacije razlikujeta Facebook in Twitter? Kako se pogovarjati s skupnostjo? Kateri triki na družbenih medijih so najbolj učinkoviti in tudi skladni z etiko in pogoji uporabe medijev?

Sodelujoči na okrogli mizi bodo:
– Jasna Suhadolc, svetovalka za digitalno komunikacijo in partnerka v podjetju Virtua
– Živa Jalovec, odgovorna za pojavnost in komunikacijo Mercatorja na družbenih medijih
– Žiga Vrtačič, študent komunikologije, prej zaposlen na Renderspaceu
– Miha Rejc, pomočnik direktorja – korporativno komuniciranje mimovrste=)
– Matej Špehar, medijski svetovalec na Radiu Hit

Moderator bo Anej Mehadžič, svetovalec za komunikacijo na družbenih medijih na Planet9 (SiOL.net).

Spletne urice bodo raziskovale igro zakonitosti, ki velja za blagovno znamko v družbenih medijih. Nekaj vprašanj, na katera bodo gosti poskušali odgovoriti: Zakaj za blagovno znamko ne ustvariti osebnega profila na Facebooku? Kaj storiti, če fani ustvarijo stran na Facebooku ali profil na Twittru prej, ko to naredi blagovna znamka?


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply