Škofjeloški Mungosi zmagali na festivalu SISA

V času ko se zdi, da je slovenska zimska industrija v krizi, filmi s smučarsko – deskarsko tematiko dokazujejo ravno nasprotno. So mediji, ki smučanje in deskanje prikazujejo kot zelo estetski, naporni pa tudi nevarni vrsti športa. Z razvojem celotne scene pa so ti filmi, poleg samega športa seveda, začeli promovirati tudi posamezne športnike in znamke iz industrije. Kljub vsemu filmskemu bumu v zadnjih sezonah, nekatere filmske produkcije, ali le manjše ekipe, znajo najti kreativne niše. To so predvsem filmi z drugačnim konceptom, ki velikokrat ne privlačijo mase gledalcev, a to niti ni cilj teh produkcij.

Mednarodni festival smučarskega in snowboard filma (Festival SISA), ki ga je organiziralo športno društvo Actionmama, je 19. aprila potekal v Vodafone Areni, v Ljubljanskem BTC-ju. Na njem je sodelovalo 21 filmskih kreacij iz Slovenije, Nemčije, Finske, Avstrije in Francije. Med njimi tudi film PLACES, stvaritev škofjeloške filmske ekipe LOKACREW production, filmske sekcije ekstremno športnega kluba Mungo (www.mungo.si) v koprodukciji Multimedijskega centra PULSAR (www.pulsar.si), ene od sekcij Zavoda škofjeloške mladine, Zavoda O. Film PLACES se je na festivalu odlično odrezal, pometel z mednarodno konkurenco in prejel prvo nagrado »Best short film«, torej za najboljši kratki film. To je za škofjeloške ekstremno-športne filmarje prva, a verjetno ne zadnja nagrada.

Snowborderski in smučarski film PLACES, stvaritev škofjeloške filmske sekcije ekstremno športnega kluba Mungo, v koprodukciji Multimedijskega centra PULSAR, ki je ena od sekcij Zavoda škofjeloške mladine, Zavoda O, je potolkel konkurenco na mednarodnem festivalu smučarskega in snowboard filma SISA.

19. aprila so Mungosi v Ljubljani prejeli prvo nagrado za najboljši kratki snowborderski in smučarski film.

V času ko se zdi, da je slovenska zimska industrija v krizi, filmi s smučarsko – deskarsko tematiko dokazujejo ravno nasprotno. So mediji, ki smučanje in deskanje prikazujejo kot zelo estetski, naporni pa tudi nevarni vrsti športa. Z razvojem celotne scene pa so ti filmi, poleg samega športa seveda, začeli promovirati tudi posamezne športnike in znamke iz industrije. Kljub vsemu filmskemu bumu v zadnjih sezonah, nekatere filmske produkcije, ali le manjše ekipe, znajo najti kreativne niše. To so predvsem filmi z drugačnim konceptom, ki velikokrat ne privlačijo mase gledalcev, a to niti ni cilj teh produkcij.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply