Škisova tržnica je navdušila več tisoč glavo množico

Škisova tržnica, največja študentska prireditev, je 5. maja navdušila več tisoč glavo množico, prišlo je okoli 15.000 obiskovalcev, ki se je klub deževnemu vremenu zbrala na Letnem telovadišču Narodni dom Ilirija.

Zveza ŠKIS, ki že trinajsto leto zapored organizira Škisovo tržnico je letos pripravila izredno pester program. Glavni akterji so seveda bili študentski klubi, ki so se predstavljali z rdečo nitjo Moj kraj, moj ponos. Vseh 55 se jih je zbralo in obiskovalcem predstavilo različne lokalne zanimivosti, manjkala pa ni niti pestra kulinarična ponudba. Izbrali smo tudi najboljši klub, ki je tokrat postal Ribiniški študentski klub, drugo mesto pa si je prislužil Klub vrhniških študentov. Ocenjevali smo inovativnost predstavitve, upoštevanje letošnje rdeče niti in stik z obiskovalci.

Tokrat smo sodelovali tudi s klubi iz sosednjih držav, ki so bili združeni pod Tržnico brez meja in so prav tako predstavili svoje znamenitosti. Hkrati je po celotnem prizorišču potekal bogat spremljevalni program, kjer so se obiskovalci lahko preizkusili v različnih adrenalinskih in zabavnih igrah. Klubi so se med seboj pomerili v vlečenju vrvi, zmaga pa je pripadla Klubu ormoških študentov, ki so si priborili naziv najmočnejšega kluba. Tudi na glavnem odru smo lahko spremljali zanimiv in pester kulturni program.

V večernem delu pa se je pričela zabava z glasbo. Na velikem odru so nastopili skupina Division, zmagovalka Škisolova, Kosta + Hamo & Tribute2love, Zaklonišče prepeva, Tide, Magnifico, Dubioza Kolektiv in Lollobrigida. Na malem odru so za ljubitelje elektronske glasbe poskrbeli  Disco Bros., Blue&Deep, Manueldark vs. Spinne in Gramophonedzie.

Ker se Zveza ŠKIS zaveda okoljevarstvene problematike smo se letos povezali z nacionalnim, neprofitnim gibanjem Lifestyle natural, Naraven stil življenja, ki je v sodelovanju s podjetjema Snaga, d.o.o., in EKO Plus, d.o.o., izvedlo največjo ločevalno akcijo v sklopu študentskih prireditev v Sloveniji, kjer je ločevanje odpadkov potekalo na samem mestu dogajanja. Naš skupni cilj je bil osveščanje mladih o pomenu ločenega zbiranja odpadkov, zato je za čistejši prireditveni prostor skrbelo več kot 60 ljudi in 50 zbirnih otokov. S tovrstno akcijo je letošnja Škisova tržnica postala vzorčna prireditev za vse ostale dogodke po Sloveniji in dokazala, da so študentske organizacije še kako dovzetne za zeleno okolje in boljši jutri. Obiskovalce je k ločevanju ves čas spodbujalo tudi sodelovanje v nagradni igri Ločuj in sodeluj!, v kateri se bodo najbolj zvesti “ločevalci” 26. maja potegovali za gorsko kolo znamke Ghost ter druge lepe nagrade.

Zveza ŠKIS, ki že trinajsto leto zapored organizira Škisovo tržnico je letos pripravila izredno pester program. Glavni akterji so seveda bili študentski klubi, ki so se predstavljali z rdečo nitjo Moj kraj, moj ponos. Vseh 55 se jih je zbralo in obiskovalcem predstavilo različne lokalne zanimivosti, manjkala pa ni niti pestra kulinarična ponudba. Izbrali smo tudi najboljši klub, ki je tokrat postal Ribiniški študentski klub, drugo mesto pa si je prislužil Klub vrhniških študentov. Ocenjevali smo inovativnost predstavitve, upoštevanje letošnje rdeče niti in stik z obiskovalci.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply