Rally Dakar 2011

01.01. – 15.01.2011 : Argentina, Čile

Rally Dakar lahko opišemo kot združitev raziskovalnih ter dirkalnih strasti, katerim dodamo še nepozaben in izjemen dogodek v bencinsko obarvanih športih. Zgodovina Rallya Dakar je zaznamovana z zmagami in nezgodami, a predvsem je pomembna solidarnost med sotekmovalci.

Največja značilnost Rallya Dakar nista le hitrost in dirkanje, ampak predvsem težek teren ter navigacijske sposobnosti. Vzdržljivost, mešanica psihične trdnosti in tehnične zmogljivosti že trideset let privlači tekmovalce iz vseh koncev sveta. Tako kot hribi ali oceani, tudi široka prostranstva vabijo pustolovce. Udeležba na Rallyu Dakar je kot da bi se vzpel na Everest, objadrali ali pa odveslali okoli sveta. Ne glede na to kaj vozijo: motor, avto ali kamion, vsi tekmovalci imajo isto ambicijo. Finalni podijum predstavlja nenavaden izziv v življenju.

Začetki Rallya Dakar segajo v Afriko, kjer je nastala legenda, ki vključuje raziskovanje neznanih regij. Sahara je bila prizorišče rallya prvih trideset let. Zdaj pa Dakar poskuša raziskovati območja na drugih kontinentih. V svoji tretji različici na južnoameriškem kontinentu bo Rally Dakar nadeljeval svoje raziskovanje Argentine in Čila.

David Castera, športni direktor Rallya Dakar je pred začetkom rallya povedal: “Možnost raziskovanja novih poti v regiji za potrebe relija nam je bila v veliko zadovoljstvo. Tokrat smo šli malo bolj na sever in pot nas bo vodila skozi dve države. Štart in cilj bosta v Buenos Aiersu. Takšna zasnova rallya je spodbudila veliko število začetnikov. Najbolj zanimivo bo spremljati dirkalce na etapah v puščavi Atacama ter prehod čez Ande. Med iskanjem tokratne rute mi je najbolj všeč bila prav pokrajna, ki jo bodo prečkali na poti od Chilecitoa do San Juana. Prepričan sem da bodo tudi tekmovalci v stanju začudenosti”.

V Buenos Airesu je štartalo 430 dirkalnih ekip, med njimi jih bo 146 v konkurenci avtomobilistov, 183 bo motociklistov, 33 štirikolesnikov in 68 tovornjakov. Na Rallyu Dakar bodo prevozili več kot 9.600 kilometrov. Lani je med motociklisti zmagal Francoz Cyril Despres (KTM), med avtomobilisti pa Španec Carlos Sainz (volkswagen). Po brezpotjih Južne Amerike tudi letos dirka Miran Stanovnik z novim motorjem KTM 450. Letos so ga uvrstili v elitni razred.

Štart ( 1. januar ): Buenos Aires – Victoria
1. etapa ( 2. januar ): Victoria – Cordoba
2. etapa ( 3. januar ): Cordoba – San Miguel de Tucuman
3. etapa ( 4. januar ): San Miguel de Tucuman – San Salvador de Jujuy
4. etapa ( 5. januar ): San Salvador de Jujuy – Calama
5. etapa ( 6. januar ): Calama – Iquique
6. etapa ( 7. januar ): Iquique – Arica
7. etapa ( 9. januar ): Arica – Antofagasta
8. etapa ( 10. januar ): Antofagasta – Copiapo
9. etapa ( 11. januar ): Copiapo – Copiapo
10. etapa ( 12. januar ): Copiapo – Chilecito
11. etapa ( 13. januar ): Chilecito – San Juan
12. etapa ( 14. januar ): San Juan – Cordoba
13. etapa ( 15. januar ): Cordoba – Buenos Aires

Največja značilnost Rallya Dakar nista le hitrost in dirkanje, ampak predvsem težek teren ter navigacijske sposobnosti. Vzdržljivost, mešanica psihične trdnosti in tehnične zmogljivosti že trideset let privlači tekmovalce iz vseh koncev sveta. Tako kot hribi ali oceani, tudi široka prostranstva vabijo pustolovce. Udeležba na Rallyu Dakar je kot da bi se vzpel na Everest, objadrali ali pa odveslali okoli sveta. Ne glede na to kaj vozijo: motor, avto ali kamion, vsi tekmovalci imajo isto ambicijo. Finalni podijum predstavlja nenavaden izziv v življenju.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply