Včeraj zvečer se je zaključil Cockta regijski natečaj Nevergreen, v okviru katerega je mednarodna žirija (Aleksandar Radivojević, Ella Dvornik in Sergej Trifunović) izbrala 6 talentiranih predstavnikov mlade generacije, ki bodo nastopili v novem Cockta TV oglasu in spletni nadaljevanki Nevergreen. Regionalni natečaj je del Cocktine regijske kampanje, ki bo v drugi polovici aprila s prenovljeno celostno in konceptualno podobo pričela svoj pohod po trgih Slovenije, Hrvaške, Srbije, Makedonije, Bosne in Hercegovine ter Črne Gore.
Odziv na regijski natečaj, ki je potekal med 11. februarjem in 15. marcem, je bil odličen. Mladi, željni slave, so na spletni strani www.cockta.eu objavili 410 video posnetkov, na dveh avdicijah v Beogradu in Zagrebu je sodelovalo prek 400 posameznikov, Cockta je na svojem Facebook profilu pridobila prek 107.000 prijateljev iz celotne regije, spletno stran www.cockta.eu pa je obiskalo skoraj 180.000 uporabnikov. »V Drogi Kolinska smo zelo zadovoljni nad odzivom mladih po vseh regiji, saj so na natečaju sodelovali mladi iz Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije, Črne gore in Makedonije. Pritegnili smo njihovo pozornost in jih aktivno vključili v ustvarjanje znamke Cockta. Celotna zasnova naše letošnje kampanje temelji na novi energiji in svežini, dosedanji odzivi pa potrjujejo, da delamo v pravi smeri«, je ob zaključku regijskega natečaja dejala Rosana Turk, regionalni brand manager Droge Kolinska.
Cockta je s pomočjo regijskega natečaja iskala mlade za vloge v novem Cockta TV oglasu in spletni nadaljevanki Nevergreen. Med vsemi prijavljenci je žirija, ki so jo sestavljali srbski scenarist in kritik Aleksandar Radivojević, razvpita hrvaška zvezdnica Ella Dvornik in srbski igralec Sergej Trifunović, izbrala 24 finalistov – 12 na avdiciji v Zagrebu in 12 na avdiciji v Beogradu, poleg tega pa se je v finale uvrstilo še 12 posameznikov, ki so prek glasovanja na spletni strani dobili največ glasov obiskovalcev spletnih strani. Med 36-imi finalisti je žirija izbrala 6 najboljših. Nove nesmrtne zvezde Cockta kampanje so tako postali Dimitar Cvetovski (vloga Kafke) Nena Ivanović (vloga Alice), Nenad Nikšić (vloga Alonza), Nikola Nedić (vloga Royala), Ivan Pasalić (vloga Gringa) in Nina Pantić (vloga Merlinke).
»Mladi iz vse regije so bili odlični, pokazali in dokazali so, koliko talenta imamo v tej naši regiji. Izbor finalistov je bil izredno težak, ključni kriteriji pa so bili: igralske sposobnosti, interpretacija posameznih vlog in fizična podobnost s predpisanimi liki. Kandidati so me popolnoma navdušili. Odlično so se pripravili in samozavestno odigrali svojo vlogo«, je po zagrebški avdiciji povedal srbski igralec, Sergej Trifunović.
Mednarodni Cockta natečaj pa še zdaleč ni edina novost kampanje, ki je obnorela Slovenijo, Hrvaško, Srbijo, Makedonijo, Bosno in Črno Goro. Cocktini privrženci bodo uživali ob poletnih promocijah, Cockta okusih in osveženi podobi, ki bo osvojila staro in mlado. Kultna blagovna znamka se torej vrača v novi preobleki.
Včeraj zvečer se je zaključil Cockta regijski natečaj Nevergreen, v okviru katerega je mednarodna žirija (Aleksandar Radivojević, Ella Dvornik in Sergej Trifunović) izbrala 6 talentiranih predstavnikov mlade generacije, ki bodo nastopili v novem Cockta TV oglasu in spletni nadaljevanki Nevergreen. Regionalni natečaj je del Cocktine regijske kampanje, ki bo v drugi polovici aprila s prenovljeno celostno in konceptualno podobo pričela svoj pohod po trgih Slovenije, Hrvaške, Srbije, Makedonije, Bosne in Hercegovine ter Črne Gore.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.