NIKE IN (RED)™ SKUPAJ ZA VEČJI VPLIV ŠPORTA V BOJU PROTI VIRUSU HIV V AFRIKI

Vodilni igralci nogometa ter nekateri zvezdniki so združili moči pri promociji partnerstva pod naslovom “Lace Up. Save Lives.” z namenom, da bi vzpodbudili ljudi, da si »zavežejo vezalke in rešijo življenja«

Dan pred svetovnim dnevom boja proti aidsu so se nekateri vodilni nogometni igralci pridružili Bonu, pevcu skupine U2, da bi objavili partnerstvo med družbo Nike in humanitarno organizacijo (RED). Didier Drogba (nogometni klub Chelsea), Joe Cole (Chelsea), Andrei Arshavin (Arsenal), Marco Materazzi (Inter Milan), Denilson (Arsenal), Lucas Neill (Everton), Clint Dempsey (Fulham) in Seol Ki-Hyeon (Fulham) so danes v Londonu skupaj objavili partnerstvo med družbo NIKE in humanitarno organizacijo (RED).

V Sloveniji sta se jim pridružila pevka Alya in nogometni reprezentant Andraž Kirm, ki bosta v enaki pevsko – nogometni navezi z vezalkami širila vest o boju proti aidsu.

To edinstveno partnerstvo prinaša dvostranski pristop v boju proti virusu HIV v Afriki v obliki finančne pomoči za podporo izobraževalnim pobudam in programom za oskrbo z zdravili na prizadetih območjih. Izkoristiti želijo moč športa in z njim spodbuditi mladino s celega sveta, da se bori proti aidsu v Afriki.

»Boj proti aidsu v Afriki potrebuje močne blagovne znamke, da spodbujajo osveščanje in vključenost« je povedala generalna direktorica organizacije (RED), Susan Smith Ellis. »Nike je pravi partner za povezovanje izobraževanja s športom ter spodbujanje socialnih sprememb, preventive in razumevanje aidsa. Navdušeni smo, da so z nami.«

Nike je že v preteklosti podpiral podobna globalna prizadevanja za ozaveščanje potrošnikov. »Kot globalna blagovna znamka in kreativna družba Nike lahko igra pomembno vlogo pri poudarjanju tega pomembnega problema,« je povedal Mark Parker, predsednik uprave in generalni direktor družbe Nike. »Z nogometom kot skupno točko se Nike pridružuje gibanju (RED) v boju proti virusu HIV v Afriki.«

Skupni koncept podjetja Nike in organizacije (RED) je enostaven – vabi ljudi, da z nakupom para rdečih vezalk NIKE (PRODUCT)RED™ pomagajo reševati življenja. Celotni izkupiček od prodaje vezalk (NIKE)RED bo enakovredno razdeljen med Globalni sklad za aids, tuberkulozo in malarijo, ki financira programe za zagotavljanje zdravil okuženim z virusom HIV, ter med Nike nogometne družbene iniciative, ki zagotavljajo izobraževanje in razumevanje o preventivi virusa HIV. To edinstveno partnerstvo bo spodbujalo programe, ki zdravijo in obenem izobražujejo.

V prizadevanjih za zmanjšanje okužb z virusom HIV v Afriki je bil določen napredek že dosežen; štirinajst držav je namreč poročalo o zmanjšanju razširjenosti te bolezni. Kljub temu pa aids ostaja eden največjih svetovnih izzivov današnjega časa. Po nekaterih ocenah v subsaharski Afriki še vedno vsak dan umre 3.800 moških, žensk in otrok, poleg tega se vsak dan pojavi še 6.000 novih okužb med moškimi in ženskami starimi od 15 do 24 let.

»Rdeče vezalke (NIKE)RED lahko povezujejo športnike po celem svetu z ljudmi, ki živijo v Afriki na območjih ogroženih z virusom HIV,« je povedal izvršni direktor Globalnega sklada, profesor Michel D. Kazatchkine. »Z nošenjem teh rdečih vezalk dokazujete, da vam je mar za druge in nam obenem pomagate, da zaščitimo in zdravimo na milijone ljudi, ki vsak dan tvegajo okužbo ali se borijo s posledicami okužbe z virusom HIV.«

Rdeče vezalke (NIKE)RED bodo po vsem svetu na voljo v prodaji od 1. decembra v trgovinah Nike in pri trgovcih s športno opremo. V Sloveniji jih lahko kupimo na prodajnih mestih Tomas Sport (Mestni trg, Ljubljana; Citypark Ljubljana; Europark Maribor) in v Emporiumu v Ljubljani. Vezalke (NIKE)RED bodo v prodaji tudi v spletni trgovini nike.com. Dodatne izdelke iz linije (NIKE)RED vam bomo predstavili v prihajajočih mesecih.

Vodilni igralci nogometa ter nekateri zvezdniki so združili moči pri promociji partnerstva pod naslovom “Lace Up. Save Lives.” z namenom, da bi vzpodbudili ljudi, da si »zavežejo vezalke in rešijo življenja«


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply