Magdalena – 11. Mednarodni festival kreativne komunikacije

Magdalena podaljšuje rok za prijave in vabi k izboru festivalske majice

S prvotno določenega 27. aprila smo rok za prijavo del v tekmovalni program 11. Mednarodnega festivala kreativne komunikacije Magdalena podaljšali za kar 7 dni. Tako lahko mladi ustvarjalci z vsega sveta svoje kreativne rešitve prijavijo preko spletne strani www.magdalena.org vse do ponedeljka, 4. maja 2009.

Vse obiskovalce spletne strani www.magdalena.org vabimo, da s spletnim glasovanjem izmed desetih finalistov izberejo uradno majico festivala Magdalena 2009.

Poleg prijav v 11 tekmovalnih kategorij – tiskani oglasi (print), zunanji mediji (outdoor), mali promocijski materiali (small promos), film (motion), interaktivno (interactive), eksperimentalno (experimental), logotipi (logotypes), oblikovanje knjig (book design), oblikovanje časopisov in revij (magazine and newspaper design), oblikovanje ovitkov za CDje (CD cover design) in tipografija (typography) – so prijavitelji še posebej vabljeni k izdelavi in prijavi kreativnih rešitev letošnjih kreativnih razpisov: POLETNA (PRE)OBLEKA (Žurnal24) in SMS DONACIJA Z NAMENOM (Si.mobil).

Sodelovanje najboljšim prijaviteljem poleg festivalske nagrade in nagrade pokrovitelja razpisa v vrednosti 1.000 EUR prinese tudi možnost odkupa njihove kreativne rešitve s strani naročnika razpisa.

Več: www.magdalena.org/en/awards/briefs/summercoverup 
       www.magdalena.org/en/awards/briefs/donationwithareason  

KREATIVNA RAZPISA
V prvem razpisu, naslovljenem ‘Poletna (pre)obleka’ / ‘Summer cover-up’, mlade oblikovalce skupaj z Žurnalom24 pozivamo k izdelavi pokrivala, s katerim bodo poleti, ko ta prvi slovenski brezplačni dnevnik ne bo izhajal, prekrita stojala za brezplačno distribucijo. Pokrivalo mora biti praktično, privlačno in sporočilno – z njega mora biti za bralce in oglaševalce jasno razvidno, da brezplačnik ni nehal izhajati in bo po enomesečnem poletnem premoru med bralce spet prišel 24. avgusta.
Kreativne rešitve, izdelane na podlagi tega kreativnega razpisa, spadajo v kategorijo zunanji mediji / outdoor.

V drugem kreativnem razpisu z naslovom ‘SMS donacija z namenom’ / ‘SMS donation with a reason’ mladim ustvarjalcem ponujamo izziv, da s komunikacijskim sredstvom po lastni izbiri (kategorija za prijavo ni določena) promovirajo in spodbujajo humanitarno delovanje svojih vrstnikov. Mlade, ki vsako leto obiščejo prireditev Žur z razlogom – zabavo ob elektronski glasbi, ki jo v ljubljanskem Tivoliju pripravlja Si.mobil – morajo prepričati, da je darovanje 1 € za mlade v stiski preko SMS sporočila enostavno, varno in zelo pomembno dejanje, saj nikoli ne vemo, kdaj se bomo v težavah znašli sami.

O FESTIVALU MAGDALENA
Glavni namen Mednarodnega festivala kreativne komunikacije Magdalena je predstaviti, nagraditi in spodbujati izvirne ideje in kreativne rešitve mladih avtorjev na različnih področjih komuniciranja. K sodelovanju in udeležbi na predavanjih in delavnicah svetovno priznanih strokovnjakov želi pritegniti čim več predvsem mladih ustvarjalcev iz vsega sveta, zato so prijavnine za dela in osebno udeležbo cenovno zelo dostopne. Hkrati festival ponuja priložnost za studie, agencije in druga podjetja in posameznike s področja komuniciranja, da med sodelujočimi na festivalu prepoznajo velike talente in najdejo nove sodelavce.

S prvotno določenega 27. aprila smo rok za prijavo del v tekmovalni program 11. Mednarodnega festivala kreativne komunikacije Magdalena podaljšali za kar 7 dni. Tako lahko mladi ustvarjalci z vsega sveta svoje kreativne rešitve prijavijo preko spletne strani www.magdalena.org vse do ponedeljka, 4. maja 2009.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply