Plesno gibalna predstava
Gol in bos človek se počuti, kot če bi mu odsekali roke in noge, in je le nemočen plen. Oblačila, celo tista umazana, ki so nam jih razdelili, celo bedni čevlji z lesenim podplatom, so pičla, a nepogrešljiva obramba. Kdor jih nima, v sebi ne vidi več človeškega bitja, temveč golega, počasnega, bednega črva, ki leži na tleh in ve, da ga lahko vsak hip pohodijo.“ (Primo Levi)
„Kdo ima poškodovane čevlje?“ raziskuje človeka v odnosu do oblasti in sočloveka. Predstava se osredotoča na raziskovanje polja mnogovrstnosti, ki se nahaja med „tistimi obutimi“, ki delujejo znotraj družbe in „tistimi bosimi“, ki kot izvržene živali ostanejo nekje zunaj nje. Zanima nas torej prostor vmes, prostor „ljudi s poškodovanimi čevlji“, torej tistih, ki se jih skuša povsem vpeti, a so še zmožni iskati osvobajajoče razpoke v danem sistemu prisile.
Predstava naslavlja problem marginalizacije družbenih manjšin in želi, skozi sodobno umetniško prakso, prikazati mnogovrstnost ter bogatost svetov ljudi postavljenih na družbene robove. Dogodek je nastal v soorganizaciji Kulturnega umetniškega društva Ponor in Anna Lindh Foundation – Restore Trust, Rebuild Bridges, ki poziva k javnemu demokratičnemu dialogu in plodnejšemu sobivanju različnih družbenih skupin.
Plesalci in soustvarjalci predstave so: Matic Bobnar, Alja Bulič, Tanja Cirman, Nina Djekić, Katja Florjanc, Urša Kanjir, Bernarda Kristan, Urša Sterle, Ines Šimunić, Miha Vlaj in Andreja Vezovnik,
Mentorsko svetovanje: Jana Menger in Boris Kos
Glasba: Smetnjak
Literarna predloga: Primo Levi: Potopljeni in rešeni
Produkcija: Kulturno umetniško društvo Ponor in Anna Lindh Foundation – Restore Trust, Rebuild Bridges, 2009.
Vstop prost ob predhodni najavi na e-mail: bitnamuun@gmail.com / telefon: 031244721
Kdaj: Četrtek // 03. September // 21:00
Kje: Plesni teater Ljubljana, Prijateljeva 2, Ljubljana, Slovenia
Predstava raziskuje človeka v odnosu do oblasti in sočloveka. Se osredotoča na raziskovanje polja mnogovrstnosti, ki se nahaja med „tistimi obutimi“, ki delujejo znotraj družbe in „tistimi bosimi“, ki kot izvržene živali ostanejo nekje zunaj nje. Zanima nas torej prostor vmes, prostor „ljudi s poškodovanimi čevlji“, torej tistih, ki se jih skuša povsem vpeti, a so še zmožni iskati osvobajajoče razpoke v danem sistemu prisile.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.