Rojen v Buenos Airesu, je Hernan odrasel ob poslušanju glasbenih skupin kot so Simply Red, Level 42, Depeche Mode in New Order medtem pa pazljivo preučeval revijo Billboard magazine, edin vir informacij, ki je bil takrat dostopen. Leta 1987 je njegov prijatelj obiskal Vinylmania v New Yorku in se vrnil z nekaj vinilnimi ploščami, preko katerih se je Hernan prvič srečal s čikaškim houseom. V tistem trenutku je na sceno prodrl Frankie Knuckles in hitro postal ikona začetnega house žanra.
Način, kot so ga Frankie Knuckles in artisti kot so Inner City in Derrick May uporabljali pri združevanju energije evropske elektronske glasbe z dušo severnoameriške glasbe, je pustil vtis na Hernanu in zastavil smer njegovi karieri. Njegovo elementarno razumevanje plesne glasbe je verjetno razlog, da se je lahko trdno pozicioniral med najbolj priznane DJ na svetu.
Sredi devetdesetih je Hernan postal kulturna sila gibanja plesne glasbe, ki je bilo takrat še v povojih v njegovi domovini. Nastopal je kot rezident v klubu Clubland Buenos Aires, kjer je bil njegov talent hitro prepoznan, njegovo ime pa se je povezovalo z najbolj uglednimi osebami danecea, kot so Paul Oakenfold –ki je postal tudi eden njegovih najbližjih prjateljev-, Sasha, John Digweed in Danny Tenaglia
Clubland je kmalu postal en najbolj znanih klubov na svetu. Hernanov eklektičen deep house, tribal in progressivni seti so pritegnili pozornost superkluba Cream, ki je takrat izbral Hernana za svojega južnoameriškega rezidenta. Veliko vrat se mu je odprlo po letih 1996 in 1997, ko je obe leti dobil lokalno nagrado za DJ leta in, ko se je pridružil Paulu Oakenfoldu na njegovi evropski turneji. Nastopal je po univerzah in klubih po celi VB in celinski Evropi ter uspel osupniti svojo naslovno publiko s svojimi strastnimi seti in popolnimi mešalnimi tehnikami. Posledično je podpisal pogodbo z Oakenfoldovo glasbeno založbo Perfecto, s katerim je izdal svoj prvi mednarodni mix CD South America.
V letih 1998 in 1999 je Hernan odpotoval v ZDA, kjer je bil povabljen na celo vrsto prestižnih eventov in festivalov kot so Burning Man v Nevadi in Red Rocks Amphitheater v Denverju. Takoj po tem je postal rezident v klubu Cream v Liverpoolu in na Ibizi, začel pa je tudi svojo svetovno turnejo.
Poleti 2001 je imel Hernan za seboj že obsežen niz pomembnih eventov in festivalov, kot so Clapham Common festival v Londonu, kjer je nastopal pred 70.000 ljudmi, Creamfields, Homelands, in obletnica kluba Cream v Liverpoolu. Takrat je Cattaneo prišel tudi na DJ Mag lestvico in se trdno usidral na 50. mesto ter prišel tudi na naslovnico. Istega leta, ko je prišel na 50. mesto lestvic njegov posnetek Deep Funk, je bil izbran za »Best Newcomer DJ/najboljšega novega DJ« na prestižnih nagradah Pacha Ibiza Awards in začel z lastno radijsko oddajo na argentinski radijski postaji Metrodance (95.1 FM). Manj kot leto kasneje se je pomaknil med Top 25 na DJ Mag razvrstitvi.
Hernanova keriera se zdaj vzpenja s svetlobno hitrostjo. Ni le nadaljeval z navduševanjem množic v najboljših klubih in najprestižnejših festivalih po svetu, ampak pustil tudi vtis kot producent, ko je naredil sijajne remikse za Morgana Pagea, ki so izšli na Bedrocku, zelo spoštovani glasbeni založbi Johna Digweeda. Produciral je tudi v sodelovanju z založbama Subliminal in Yoshitoshi ter šel v studio s plodnim/z rodovitnim Johnom Tonksom, ki je kasneje postal njegov produkcijski partner in s katerim je naredil še eno omembe vredno produkcijo, kot je remiks techhouse posnetka Heron Castle.
Da bi iz svojega uspeha potegnil čim več, se je Hernan odločil, da je to idealen trenutek za izdajo novega miks CDja. Imel je srečo, saj je Rennaissance v tistem času iskal primernega naslednika za njihove serije Masters Series, ki so se osredotočale na najbolj talentirane globalne DJ, kot so na primer Sasha, John Digweed, Deep Dish in Danny Howells. Z velikim navdušenjem je Hernan presegel vsa pričakovanja.
Leto 2004 se je izkazalo kot najintenzivnejše v razvoju njegove DJ kariere. Prepotoval je ves svet in promoviral svoj Renaissance mix album; igral je po najboljših klubih po Evropi, imel 5 turnej po Ameriki ter 3 po Aziji. Istočasno se je začel aktivno ukvarjati z glasbenim revidiranjem v severnoameriških glasbenih publikacijah URB Magazine in BPM ter latinskoameriški publikaciji revije Rolling Stone. Konec leta se je znašel na 6. mestu na DJ Mag razvrstitvi.
Na začetku leta 2005 je Hernan izdal pričakovan drugi del izdaje Renasissanceove Masters Series– bil je prvi Dj, ki so ga prosili za dodatno izdajo za založbo- ki je vsebovala posnetek, imenovan Warsaw with John Tonks, ki je bil posledično dan na Bedrock in remiks pesmi Strange Items Jeffa Benetta, ki je prišel na 1. mesto na Mixmagovi lestvici Update. Istega leta je Hernan začel novo svetovno turnejo. Viški te nadobudne turneje, s katero je v 1 tednu obiskal 4 mesta, so bili tudi šovi v ZDA, kjer je Hernan nastopal skupaj z zvezdniki, kot so Chemical Brothers, New Order, Coldplay, Nine Inch Nails, Prodigy in Kasabian.
Maja 2006 je Hernan izdal, spet preko založbe Renaissance, svojo CD serijo imenovano Sequential, ki mu je prinesla top uvrstitve v vodilnih glasbenih publikacijah: dobil je 5 od 5 zvezdic in naziv »Leading Player« v DJ Magu, polno oceno na britanski M8 in«4 od 5-najboljša kompilacija, ki jo je Hernan kadarkoli naredil« v DJ Magu. En najboljših posnetkov je Hernanova predelava Nick Miurove pesmi »I Feel Real«. Sirocco, Hernánov novi singel, spet narejen skupaj s studijskim partnerjem Johnom Tonksom, se je pojavil na 1. mestuna lestvici The Balance Chart in med top 5 downloadi na www.djdownloads.com.
Z eklektičnim miksom posnetkov, ki vsebujejo cel razpon house ritmov in produkcij artistov kot so Way Out West, Marco Bailey, Paolo Mojo, 16 Bit Lolitas, Dousk, Bushwacka in remiksom Erlend Øye za Phonique featuring Royksopp, je postala njegova prva instalacija Sequential bistvena. Izbor posnetkov ni samo absolutno okusen, ampak uspe tudi preiti žanre, s tem ko ima vsak posnetek svoj določen/izrazit/razločen/poseben zvok in feeling, ki jih združujejo stimulativna bas linija in subtilne motnje.
Za artistično naslovnico, je založbi Renaissance uspelo pridobiti fotografa Johna Rossa, ki je prej delal s Kylie Minogue, The Manic Street Preachers in Deep Dish. Ta pozornost do detajlov kot »finishing touch« naredi/dela Sequential privlačno za vse čute.
Rojen v Buenos Airesu, je Hernan odrasel ob poslušanju glasbenih skupin kot so Simply Red, Level 42, Depeche Mode in New Order medtem pa pazljivo preučeval revijo Billboard magazine, edin vir informacij, ki je bil takrat dostopen. Leta 1987 je njegov prijatelj obiskal Vinylmania v New Yorku in se vrnil z nekaj vinilnimi ploščami, preko katerih se je Hernan prvič srečal s čikaškim houseom. V tistem trenutku je na sceno prodrl Frankie Knuckles in hitro postal ikona začetnega house žanra.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.