Magdalena, 10. mednarodni festival kreativne komunikacije za mlade do 30. let, bo letos potekal od 15. do 17. maja v Mariboru. Glavni cilj festivala je predstavitev in podelitev nagrad najbolj izvirnim idejam mladih avtorjev na področju komuniciranja.
Za vizualno podobo Magdalene je idejo zasnovala skupina študentov iz sarajevske Akademije za likovno umetnost. Avtorica ideje je Ana Lukenda pod mentorstvom profesorja Bojana Hadžihalilovića. Avtorica ideje je želela poudariti pomembnost enega izmed najpomembnejših čutil na festivalu Magdalena – oko. Potrebno se je približevati in oddaljevati od vizualne podobe, da vidimo bistvo, in sicer napis "Come and see". Magdalena je tako letos prvič poiskala kreativne rešitve zunaj slovenskih meja, kar je še en dokaz prodiranja festivala v Evropi.
Magdalenine nagrade – zlate petke, zlati »modrc« in srebrni »modrc« – so z leti postale med najbolj zaželenimi nagradami za mlade ustvarjalce v Evropi. Mednarodna žirija izbere in nagradi najboljše kreativne ideje na področju javnega komuniciranja. Magdalena želi na festival privabiti čim več mladih ustvarjalcev iz cele Evrope, zato so prijavnine za dela in osebno udeležbo cenovno zelo dostopne.
Vsako leto je na festival prijavljenih več kot 600 del iz vse Evrope. Magdalena ponuja novost festivala, in sicer sedem tekmovalnih skupin (interactive, print, outdoor, small promos, motion, experimental in logotypes).
Tudi letos Magdalena vabi mlade umetnike k sodelovanju pri kreativnih razpisih – po vzoru natečajev pravih naročnikov pripravljenih tekmovalnih nalogah. Vsa prijavljena dela bodo ocenjena ločeno od tekmovalnih skupin. Sponzorska nagrada za izdelavo najbolj kreative ideje je 1.000 eurov.
Dela bo ocenjevala in nagrajevala šestčlanska žirija. Člani žirije bodo: Charlotte Fiell (urednica, Taschen, Velika Britanija), Philippe Boutie (izvršni direktor, LAMTAR Planning and Communication), Erik Norin (direktor za spletno komuniciranje, Farfar, Švedska), Jamie Jay Johnson (režiser na področju filma in dokumentarnega filma, Velika Britanija), Davor Bruketa (kreativni direktor, Bruketa&Žinić, Hrvaška) in Marta di Francesco (Kreativna direktorica, MTV Networks international, Velika Britanija).
Prijava del poteka prek spletne strani www.magdalena.org in bo omogočena od 10. aprila dalje. Zgodnji rok za prijavo del z nižjimi kotizacijami je 10. april 2008. Zadnji rok za prijavo del je 25. april 2008. Vse informacije o festivalu so zbrane v prijavnem katalogu Magdalena 2008, dostopnem na spletni strani. Ker želi Magdalena slediti inovacijam in dobrim idejam, smo ustanovili tudi skupino Magdalena Festival na Facebooku.
Magdalena, 10. mednarodni festival kreativne komunikacije za mlade do 30. let, bo letos potekal od 15. do 17. maja v Mariboru. Glavni cilj festivala je predstavitev in podelitev nagrad najbolj izvirnim idejam mladih avtorjev na področju komuniciranja.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.