Posnemalec drugega vala čikaškega housea, Felix Da Housecat, je v elito stopil s svojimi posnetki kot , Three Maddkatt Courtship, Aphrohead, Sharkimaxx in kot lastnik založbe Radikal Fear Records, ene prvotnih čikaških založb devetdesetih.
Mladi Stallings je živel v Chicagu kot grafiti artist, zato je lokacija pripomogla k temu, da se je začel zanimati za naraščajočo house glasbo, ki je tam imela svoje žarišče. Ko je bil študent na Rich East High School v Park Forest v Illinoisu sredi osemdesetih, je imel možnost srečati pionirja acid house glasbe DJ Pierra, kar je 15- letnemu Stallingsu ponudilo preboj, tako je leta 1987 pod pokroviteljstvom in vodstvom Pierra izdal svoj prvi singel »Phantasy Girl«.
Kakorkoli, Stallingsovi precej verni starši niso odobravali njegovega naraščajočega interesa za klubsko sceno, zato niso podpirali razvoja njegovega talenta. Po maturi je zapustil Chicago in se vpisal na Alabama State College. Po tem, ko je za nekaj let izgubil interes za house glasbo, se je odločil ponovno vrniti v »business«. S pomočjo DJ Pierra je začel ponovno producirati in miksati. Leta 1992 je izdal hit singel "Thee Dawn" na glasbeni založbi Guerilla Records. Njegova popularnost je v Evropi poletela v višine, v prihodnjih letih pa sta pesmi "By Dawn’s Early Light" in "Thee Industry Made Me Do It" njegov sloves le še utrdili.
Ne dolgo po tem, ko je Stallings ustanovil glasbeno založbo Radikal Fear Records, je ta postala ena najboljših house znamk zahvaljujoč izdajam Mikea Dunna, DJ Sneaka, Armanda ter Feliksa samega. V letu 1995 je izdal svoj debitantski full-length Alone in the Dark (pod psevdonimom Thee Maddkatt Courtship) pri založbi Deep Distraxion. Še vroč od uspeha je takoj za tem izdal založbino kolekcijo Radikal Fear: The Chicago All Stars in Housecat DJ album imenovan Clashbackk Compilation Mix. Še en produkcijski LP, Metropolis Present Day Thee Album, je sledil leta 1998. Naslednje leto je bil Stallings izjemno zaposlen: poleg svojega prvega albuma, izdanega pod imenom Aphrohead, je izdal še en LP pod imenom Maddkatt Courtship– visoko cenjen I Know Elektrikboy. Leta 2001 je izdal Kittenz and Thee Glitz, zelo cenjen LP, ki mu je pomagal pridobiti »mainstream« prepoznavnost skozi članke v bleščečih revijah po celem svetu, da ne omenimo njegovih remiksov Madonne and Kylie Minogue. Primerno nadaljevanje, Devin Dazzle in Neon Fever, je prišel šele čez dobri dve leti, a je v vmesnem času Stallings sestavil dva miks albuma (Excursions leta 2002 in A Bugged Out Mix leta 2003).
Felix je sodeloval tudi s Thomom Yorkeom iz Radioheadov (fan Felixovega albuma Kittenz) in bil najet kot eksluzivni producent Seana Combsa za njegov dance album. Felix je zamenjal Tima Maasa kot glavni producent za še neimenovani album. Maja 2005 je bilo izdano prvo sodelovanje med Felixom in njegovim idolom Pedsom, naslovljena »Bring Me Da Funk« in takoj postal klubski hit. Njegova pesem »Rocket Ride« je bila uporabljena v igri Need for Speed: Underground 2. Različni remiksi »Silver Screen Shower Scene« so bili uporabljeni v video igrah kor so Midnight Club 2 in SSX 3 ter številnih filmih, med njimi Kiss Kiss, Bang Bang. Komad »Everyone Is Someone in LA« je bil uporabljen v filmu Tonyja Hawksa American Wasteland.
Felixov tretji album Virgo Blaktro and the Movie Disco je izšel oktobra 2007, ima 16 posnetkov in je bil izdan pri založbi Nettwerk Records. »Like Something for Porno« je vodilni singel z albuma in je bil izdan 24. septembra 2007 in vsebuje remikse Krisa Menacea, Teenage Bad Girl ter Armand Van Heldena. Glasbeni video je trenutno dostopen na MySpace strani Felix Da Housecata.
Posnemalec drugega vala čikaškega housea, Felix Da Housecat, je v elito stopil s svojimi posnetki kot , Three Maddkatt Courtship, Aphrohead, Sharkimaxx in kot lastnik založbe Radikal Fear Records, ene prvotnih čikaških založb devetdesetih. Mladi Stallings je živel v Chicagu kot grafiti artist, zato je lokacija pripomogla k temu, da se je začel zanimati za naraščajočo house glasbo, ki je tam imela svoje žarišče. Ko je bil študent na Rich East High School v Park Forest v Illinoisu sredi osemdesetih, je imel možnost srečati pionirja acid house glasbe DJ Pierra, kar je 15- letnemu Stallingsu ponudilo preboj, tako je leta 1987 pod pokroviteljstvom in vodstvom Pierra izdal svoj prvi singel »Phantasy Girl«.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.