Adidas is all in

Včeraj je v Sputniku mednarodni proizvajalec športnih izdelkov adidas predstavil svojo najnovejšo kampanjo, ki odraža prisotnost adidasa na področju različnih športnih disciplin, kultur in življenjskih stilov, prepletenih z glasbo in modo. Prvič v zgodovini je družba ustvarila kampanjo, ki daje vseobsegajoč vpogled v sedaj enovito blagovno znamko in obenem združuje adidas Sport Performance, adidas Originals ter adidas Sport Style.
 
V zadnjih desetih letih je adidas uspešno razširil krovno blagovno znamko na tri izdelčne znamke, in sicer na adidas Sport Performance, adidas Originals ter adidas Sport Style. Erich Stamminger, član izvršnega odbora za adidas globalne znamke, pravi: »Ponosni smo, da lahko predstavimo širino in globlji pomen blagovne znamke pod okriljem globalne kampanje. all adidas združuje različnost blagovne znamke pod enovito močno okrilje in je tako največja kampanja, ki smo jo kadarkoli lansirali.” Poslanstvo kampanje »adidas is all in« pa izražajo tudi ambasadorji: nogometni zvezdi Lionel Messi in David Beckham, NBA zvezda Derrick Ros, pop ikona Katy Perry ter adidasova rolkarska ekipa. Vsi ti so dokazali, da ko ljubiš igro, ki jo igraš, vanjo vložiš vse.
 
Kampanja je zasnovana na podlagi HERO “adidas is all in” televizijskega oglasa, ki ga je režiral Roman Gavras, v spremljavi francoskega elektronskega banda Justice s pesmijo “Civilization”. Televizijski oglas HERO so ponosno predstavili v Sputniku na včerajšnji zabavi, kjer je požel veliko zanimanja. Kampanjo je v celoti izdelala oglaševalska agencija Sid Lee iz Montereala, ki z adidasom sodeluje že vrsto let. Na zabavi, ki je naznanila pričetek nove kampanje, so izbirali tudi najbolj moški in ženski stilski videz večera in najboljši »game face«.  Druženja se je poleg množice ljubiteljev adidasa udeležilo tudi veliko znanih Slovencev, in sicer Doroteja Premužič, Katarina Benček, Alenka Godec, Ines Juranovič, Sašo Ožbolt in drugi. Trkaj je zarepal dve pesmi in poskrbel za zabavne vložke, medtem ko je RDYO povabljence obdržal na nogah do jutranjih ur.

Včeraj je v Sputniku mednarodni proizvajalec športnih izdelkov adidas predstavil svojo najnovejšo kampanjo, ki odraža prisotnost adidasa na področju različnih športnih disciplin, kultur in življenjskih stilov, prepletenih z glasbo in modo. Prvič v zgodovini je družba ustvarila kampanjo, ki daje vseobsegajoč vpogled v sedaj enovito blagovno znamko in obenem združuje adidas Sport Performance, adidas Originals ter adidas Sport Style. Za dobro vzdušje je poskrbel Trkaj v sodelovanju z RDYO, manjkali pa niso niti znani slovenski obrazi, ljubitelji športa, glasbe in mode, kot so Alenka Godec, Katarina Benček, Doroteja Premužič, Ines Juranovič in drugi.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply